Szerviz
Kiforrott csapatmunkánknak és a folyamatos, 24 órás szerelői ügyeleti szolgáltatásunknak köszönhetően, akár néhány órán belül képesek vagyunk elhárítani a hibákat függetlenül attól, hogy a meghibásodás munkaidőben, hétvégén vagy éjszaka történt.
Ha a riasztójával, vagy egyéb vagyonvédelmi rendszerével műszaki probléma van, keresse:
- Diszpécserszolgálatunkat: a +36 53/350-10-10 vagy az +36 20/550-10-10 telefonszámon.
Itt munkatársaink felveszik a hibát, melyre egy órán belül visszahívással és időpont egyeztetéssel reagálunk. A hibákat lehetőség szerint 24 órán belül kijavítjuk. A sürgősségi esteket természetesen rugalmasan kezeljük.
Karbantartás
Vagyonvédelmi rendszerek megbízható működése érdekében fontos a rendszeres karbantartás, mellyel nagy mértékben csökkenthető azok meghibásodása. A karbantartás hatékony működését a cégünk több éves tapasztalata, technikai színvonala valamint magasan képzett karbantartó állománya biztosítja.
Felülvizsgálat, karbantartás műszaki tartalma:
- eszközök meglétének, épségének szemrevételezése,
- eszközök portalanítása,
- villamos kötések ellenőrzése,
- tápegység működésének vizsgálata, mérése,
- akkumulátor vizsgálata (helyi áramszünet okozta meghibásodás esetén cseréje térítésköteles),
- rendszer-tesztek elvégzése,
- szükség esetén érzékenység beszabályozása, érzékelési karakterisztika módosítása,
- érzékelők tesztelése (mozgás-, akusztikus-teszt),
- jelzőközpont kimeneteinek tesztelése (hang- és fényjelzők, távjelzések, vezérlések, stb.),
- zárás-nyitás próba elvégzése,
- távfelügyeleti funkciók ellenőrzése.
|